مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود گل‌زدن کیوسفسکی، دروازه‌بان مدنظر استقلال + فیلم بازگشت عبدالکریم حسن به الوکره منتفی شد سردار آزمون در یک‌قدمی تصمیمی بزرگ! پرسپولیس همچنان درگیر جذب لیموچی
سرخط خبرها

رقابت مشهدی ها در لیگ دسته سوم| «شریعت» و «آسمان» در ایستگاه سخت

  • کد خبر: ۵۷۳۹۹
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
رقابت مشهدی ها در لیگ دسته سوم| «شریعت» و «آسمان» در ایستگاه سخت
نمایندگان مشهد در چهارچوب هفته پنجم لیگ دسته‌سوم فوتبال کشور امروز به میدان می‌روند.
به گزارش شهرآرانیوز، لیگ دسته‌سوم فوتبال کشور امسال همچون سال‌‎های گذشته با فشردگی و پیچیدگی خاص خود در حال برگزاری است و استان خراسان‌رضوی با ۳ تیم شریعت‌نوین و آسمان مشهد و شهرآهن خواف در این مسابقات دارد. ۳ تیمی که البته وضعیت متفاوتی را در ۴ هفته ابتدایی از خود نشان داده‌اند. شریعت‌نوین در قواره یک مدعی صعود ظاهر شده، آسمان مشهد یک میانه‌نشین است و شهرآهن خواف از همین حالا باید در اندیشه بقا باشد.
 
نمایندگان مشهد امروز در مشهد و تهران در چهارچوب هفته پنجم این رقابت‌ها به میدان می‌روند و شهرآهن خواف فردا میزبان حریف خود خواهد بود. دیدار‌هایی که هر کدامشان با توجه به نزدیکی امتیازات در جدول حکم یک بازی شش‌امتیازی را دارد.

عیار واقعی «شریعت» در تهران

تیم فوتبال شریعت‌نوین مشهد امسال لیگ دسته‌سوم را پرقدرت شروع کرده است. شاگردان سیدزکریا طهماسبی امروز از ساعت ۱۴ در تهران به مصاف تیمی می‌روند که یکی از مدعیان جدی صعود از مرحله اول رقابت‌های لیگ دسته‌سوم فوتبال کشور به مرحله دوم است. تیم مقاومت تهران که هم‌اکنون در مکان سوم جدول قرار دارد، بعد از یک هفته استراحت در این رقابت‌ها، ۳ بازی بعدی خود را با نتایج مشابه یک بر صفر به پایان رسانده است تا نه‌امتیازی باشد.
 
البته تهرانی‌ها یک امتیاز از شریعت‌نوین مشهد کمتر دارند و از نظر تفاضل‌گل هم از تیم بالاسر خود در جدول یعنی کیان اراک ۲ گل عقب‌ترند، و الا شاید الان بر صدر تکیه زده بودند. مشهدی‌ها در حالی امروز کار سختی در پیش دارند که خیلی‌ها معتقدند عیار واقعی این تیم در جدال با تیم‌هایی، چون مقاومت تهران که از مدعیان صعود هستند، مشخص خواهد شد. تیم مقاومت در ۳ بازی گذشته گلی دریافت نکرده است و به‌تن‌هایی بهترین خط دفاع لیگ دسته سوم را در اختیار دارد. این در حالی است که خط آتش شریعت‌نوین با ۷ گل زده، همراه با خط حمله کیان اراک و دریای حربده محمود‌آباد، بیشترین گل زده را در میان ۱۳ تیم حاضر در این مسابقات دارند.

آسمان در فکر بازگشت به جدول

تیم فوتبال آسمان مشهد دیگر نماینده خراسان در این رقابت‌هاست که یک‌بازی‌درمیان مسابقاتش را برده و باخته است و طبق عادت امروز باید در مشهد مقابل استقلال علی‌آباد به برتری برسد. شاگردان مهدی بافتی لیگ را با پیروزی شروع کردند، اما در گام دوم در شهرآورد به شریعت‌نوین باختند. آسمان مشهد در گام سوم تیم نور را از پیش رو برداشت و در بازی حساس هفته چهارم مقابل کیان اراک ۲ بر صفر باخت تا از کورس صدر جدول عقب بماند. آن‌ها هم‌اکنون با ۶ امتیاز در مکان هشتم جدول قرار دارند و اگر می‌خواهند اندک‌شانسی برای صعود به مرحله بعد داشته باشند، باید از همین امروز برای تک‌تک سه‌امتیاز بازی‌ها برنامه داشته باشند. استقلال علی‌آباد هم تیم شش‌امتیازی رقابت‌هاست که با تفاضل گل ۴+ در مکان پنجم جدول قرار دارد.

شهرآهن، بدون گل زده در قعر

تیم فوتبال شهرآهن خواف سومین نماینده استان در رقابت‌هاست که در روز‌های پایانی به مسابقات اضافه شد و حالا با ۴ شکست از ۴ بازی به قعر چسبیده است. خوافی‌ها در این ۴ بازی هنوز موفق به گل‌زنی نشده‌اند و ۶ بار هم دروازه‌شان باز شده است و جزو ضعیف‌ترین تیم‌های این دوره از مسابقات هستند. شهرآهن امروز در ورزشگاه انقلاب خواف میزبان داماش پارسه تهران است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->